Time goes by.

Ibland undrar jag varför man inte gör mer av sin tid här på jorden. Vissa dagar rinner bara mellan fingrarna. Man ångrar sig, men man gör samma misstag om och om igen. Varför klagar vi då, ju äldre vi blir, att vi inte har fått något vettigt gjort. Undrar, "varför gjorde jag inte det istället för att ligga här?" Vissa dagar önskar jag att jag kunde spola tillbaka några år och göra mer av tiden. Men det skulle betyda att jag skulle genomlida samma sak ännu en gång. Men kanske med ett leende på läpparna. Jag vet att man inte ska ångra saker man gjort, för misstag gör en klokare, men varför lär jag mig inte av MINA misstag. Varför säger jag hela tiden ordet "imorgon"? Jag hatar det ordet. jag ska nog sluta använda det.

Varför jag kom på detta ämne? Ja, det är inte för jag e deprimerad. Men klockan på toaletten går baklänges! Vet inte varför, den bara för det. Fast den går inte en sekund i taget, utan den tar typ 3-4 sekunder för att backa en sekund. Well, it's weird. 

/ sanne andersson. 

Kommentarer
Postat av: malin

"Varför jag kom på detta ämne? Ja, det är inte för jag e deprimerad. Men klockan på toaletten går baklänges! Vet inte varför, den bara för det. Fast den går inte en sekund i taget, utan den tar typ 3-4 sekunder för att backa en sekund. Well, it's weird"



Säker ett av alla spökena som driver med oss hahaha!!

2008-06-27 @ 01:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback