Talking 'bout badluck!

Dra åt skogen med fredag den 13, det är ju ALLA ANDRA dagar man har otur på! I lördags namngav jag nästan alla mina foton, så alla kom i ordning, och jag menar det är över 200 bilder! Så skulle jag namnge en kopierad bild, men då kom det en konstig varning, nått med alla man skulle skapa bilden, så jag tog ja, och sen va alla bilder borta!!! Finns inte någonstans, inte ens i papperskorg! Fick panik och ville gråta. Men det gick över sen. Har ju alla dessa god minnen i mitt otroligt smarta huve' XD Sen i går så tappade Ozzy sin kedja ute på fältet, på FÄLTET! Vet ni hur stort det om rådet är? Så jag gick fram och tillbaka, fram och tillbaka typ 20 ggr! Så är det högt gräs där så det va rent omöjligt att hitta det. Tur att Ozzy hade sin skarf på sig så jag ändå kunde koppla honom. Tur i oturen!


VIVA ESPAÑA!!

Yupp, Spanien vann hela skiten :D Wioooho! Första gången på 44 år + att de tackade Sverige för vi visade lagspel eller något sånt! MÄKTIGT ;) Iaf, glad att Spanien vann, gillar inte Tyskland ^^ Nej, inte av någon spec anledning, men gillar mer exotiska länder :P

Nu måste jag laga mat som jag kan ta med till jobbet. Wok men kött, mums!

/ sanne andersson


Kommentarer
Postat av: nn

Jag känner mig så ensam. De vill inte ha mig här...

2008-07-01 @ 00:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback