Sooooommarlov!!

Äntligen är det sommarlov! Även om vädret säger en helt annan sak så är det sommarlov! Det är väldigt skönt.

Dagen började jättedåligt. Hade knappt sovit något på grund av förkyldningen, och när jag vaknade klockan halv 6 så hade jag hög feber. och världens huvudvärk Fick två voltaren av Malin så en halvtimme senare mådde jag lite bättre, huvudvärken var nästan helt borta. Sen gick jag upp och sminka mig gjorde lite grönt te och åt ett äpple, sen fick jag bara vänta på att klockan skulle gå. Runt åtta gick Malin upp och hjälpe mig lite med klänningen, ganska svår att ta på sig :P Fin, men komplicerad. Sen tog hon detta foto på mig.

Skolavslutning
Ful va? :P HAHA.

Sen körde hon mig till skolan, eftersom jag är sjuk. I skolan gjorde vi inget spec. Hade en liten "hur-väl-känner-du-dina-klasskamrater-lek" Gick väl... sådär ;P HAHA. Sen fick vi våra betyg och jag e ganska nöjd faktiskt :) Hade bra betyg i de ämnen jag är intresserad av, de tråkiga som historia och geografi hade jag bara g i, men WHATEVER! :D Sen var de några betyg jag inte fått än, men det går säkert bra :) Sen struntade Nikuu och jag att gå till idrottshallen, alltid lika tråkigt ;P Sen sa vi hej då till Ida, och det va lite tråkigt, hon är ju färdig med gymnasiet nu. GRATTIS ;D Och lycka till här i livet! <3 Bara ett år kvar för mig! Wihoo!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Malin

Såååå fiiiiin =)

2008-06-12 @ 12:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback