Sol, vind och vatten.

Det är så sjuukt vackert väder ute. Vill bara ut och lägga mig där i timmar, men på grund av olyckan så får jag varken sola eller bada överkroppen. Kanske om jag solar ryggen... Fast ska till vårdcentralen halv 3, så man vill ju inte vara helt svettig när man kommer dit så jag får snällt låta bli. Ska bli fint i morgon också, så får hoppas jag fått sola lite då, om de på vårdcentalen tillåter mig då.

Hittade jättefina skor på sko rönne nere i byn. Passar jättebra till skolavslutningen, men jag har köpt så många skor på sistonde så jag väntar till jag får lön. Har mina leopard skor ;) Måste köpa lite viktigare saker. Idag köpte jag pärm så jag kan börja skriva ner mammas legendariska recept ;D Och nu när jag ska till byn ska jag nog köpa min epiler för 1000 kr ;D Yeah. Har väntat så länge nu, och jag tycker jag förkännar den. Sen är det snart åbymarknaden så man kanske hittar något roligt där. Jobbar samma dag, men det gör inget. Hoppas verkligen denna sommaren blir skoj ;D

/ sanne andersson. 

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag älskar det underbara sommarvädret!

2008-06-03 @ 13:28:11
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Ida

Hej! Vad för olycka? Har du skadat dig? :( Hoppas att vi kan träffas nåt i sommar. Vi ses!

2008-06-03 @ 13:39:33
URL: http://lafraise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback