Sleepy.

Jag är sååå trött. Natten mellan tisdagen och onsdagen så passade jag Jasse för Malin och Daniel jobbade. Jasse sov och var jättesnäll, men jag kunde bara inte sova. Va inte alls trött. Så jag satt och titta på någon film till kanske 2, men kunde fortfarande inte sova, så satte mig vi dator och surfade runt lite. Halv fyra var jag tillräckligt trött för att kunna somna! Men klockan 8 på morgonen väckte Malin mig för jag skulle passa Jasse. Malin skulle ju sova. Satte mig vid tv och datorn och glode. men det fanns varken något kul på datorn eller på tv:n så jag tittade på tv4 anytime. Personen som kom på att man skulle ha tvprogram på datorn är ett GENI!! ;D Me like.

Har ännu inte hämtat mig får gårnatten. Sov till halv 1 idag ;P OOPS! Men sen va jag ute med Ozzy i skogen. Han badade i ån  ^^ Han tyckte nog det va skönt. Ganska varmt jute idag. När vi kom ut från skogen vr jag tvungen att ta av mig jackan eftersom jag vasr så varm. Hade nästan lust att bada i ån själv. Men nej tack, äckligt där. HAHA.  

Lagade kyckliggrytan igår och det blev jättegod ;D Finns ingen bättre! MUMS! Ni bara måste äta det någon gång. Min mamma som kom på receptet helt själv! Hon borde verkligen starta eget med alla rätter hon kommit på själv ^^

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback