Pust och stön.

Och mega ont i ryggen. Dessutom är man förkyld. Har varit det hela veckan och har därför sovit JÄTTELITE! Näsan rinner och halsen harklar sig, hur ska man kunna sova med det?

Sen va det Åbymarknad igår. Träffa Nikuu som sålde kläder ( hitta jättefin kjol hos henne, men det var storlek M, så passade inte mig ). När Nikuu blev lite ledig så mötte vi upp Pogie ;D Trevigt att hon kunde komma. Sen gick vi runt. Hittade många saker jag ville ha men som jag inte tyckte att jag behövde. Så jag sket i det, för att spara pengar. Köpte dock en fin blomklämma för 15 spänn. Jättebilligt ju!
När Nikuu skulle tillbaka till sitt stånd så sa vi hej då till Pogie och stack dit, men jag skulle ju hem så där sa Nikuu och jag hej då. Jag försökte cykla hem, men NEEEEJDÅ! Alla folk var ivägen så jag fick snällt lunka på. Tillslut kom jag ut från folkmassan så jag skyndade hem för att hinna före mamma och Kjell. Jag vann! Sen åkte vi ner tillsammans, mamma, Kjell, Malin och jag. Denna gången köpte jag 5 remar, tre klubbor och en jääääättefin klocka! Förvånade va? Den va billigt, endast 100 spänn! Va ett måste köp ju! Annars skam! Jag är inte riktigt nöjd med att jag köpte så lite, men det kommer ju fler marknader :) Som hbgfestivalen och torpardagarna. Jajamänsan! 

Imorgon jobbar jag till kvart i 12 men får full dags betalning! LOVE IT!  Så snart ska jag gå och lägga mig så att jag kan samla krafter inför imorgon!

/ sanne andersson

Kommentarer
Postat av: Ida

Jo det finns även malmöfestivalen & landskrona karnevalen :) YEAH!

2008-06-19 @ 12:33:39
URL: http://lafraise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback