Midsommarhelgen.

Min midsommarhelg har nog varit den mysigaste på väldigt länge. I år hade jag inte tänkt mej festa, utan ta det lungt hemma hos mamma och Kjelle. Jag har liksom förälskat mej i detta skabbiga hus med skog så långt ögat når. Allt är så tyst och luktar så gott där. Och det är hemtrevligt och alla är lika glada! Ingen som surar där inte.

Kom redan på torsdagen eftersom jag slutade jobbet redan kvart i 12.  Dagen var ganska lugn. Om jag inte minns fel så var det denna dagen Johan och Muller kom  på besök. Jag höll mej tyst för annars hade Johan kittlat mej till döds! HAHA!
På fredagen skulle Kjelle jobba som vakt så det var bara jag och mamma hemma, och hundarna och katterna förstås. Shiva har blivit så stor nu! Växer för varje gång jag ser henne! Och Tippen börjar också få lite hull. Eftersom det var midsommar så åt vill sill och potatis och jordgubbar till efterrätt. MUMS!

Lördagen var nog ändå det roligaste dagen. Johan och Muller kom idag med, men nu satt jag inte i ett hörn så jag kunde jag springa min väg om Johan fick för sig att kittla mej, vilket han fick heeela tiden! Även om jag inte sa något! :O På kvällen kom Mark och Emelie. Vi drack kaffe till 22, sen åkte mamma, jag och Kjell till Ivö :D Hade aldrig varit där förut men det va fint där. Och så fick vi åka färjan över :D Inte sån stor och lyxigt som båtarna man åker Helsingborg - Helsingör, utan en sån som jag bara trodde fanns på film :P Men det guppa knapp så det var inte speciellt kul. Väl över så åkte vi runt lite på ön, men det fanns inte så mkt att se. Vart man än åkte så fanns det ett stopp, så vi fick åka tillbaka. till där färjan avgår. Där fanns det massa med fulla människor ;D Vi höll på köra över en kille som va jättefull. Två tjejer fick hålla i honom så han inte skulle trilla. Iaf, så stod vi där en stund, lyssna på musik och snacka med lite folk Kjell kände. Sen åkte vi tillbaka. Väl hemma va klockan nästan 1, så jag gick och la mej igen.

På söndagen tog vi det bara lugnt. Ingen kom och hälsa på och ingen människa ringde, så vi alla njöt av tystnaden :) Vi åt köttbullar och sen skulle jag åka hem. End of story ^^

/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: malin

"Ingen som surar där inte" nä där är lugnt o skönt.. du ska veta att jag älskar dig sååå otroligt mkt o du.. tack för att du står ut med mig,D o vårt surande ;)

2008-06-25 @ 23:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback