Jaha.

Då har man visst en ny desing på blogg.se, men jag märker inga nya funktioner. Well, well.

Ganska skön dag i dag faktiskt, förutom när man skulle gå till idrotten och killarna i trean anfaller MIG med sin FETTASTE vattenballong! JAG ÄR INGEN TREA FFS! Var helt blöt och hade en vit kjol på mig så jag var tvungen att skolka från idrotten så jag kunde byta om. Tur att det var varmt ute iaf ^^
På PPS så var vi ute i det finna vädret, fikade och spelade kubb. Vi losade.. men sen å andra sidan hade Nikuu óch jag aldrig spelat tidigare, och vi spelade mot veteranerna. Fick iaf ner några kuber ;D Efter det så slutade vi.
Snart är helgen här och jag har inget speciellt att göra. Vill någon leka? ;D Får inte bada, men kan sola. Men vill helst shoppa (a) Eller kanske göra något annat kul ;D Vad som helst, typ. Kanske kvällsgrilla på gröningen? MYSIGT!! Puss

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback