FRA-lagen.

Igårkväll bestämdes det att FRA-lagen ska genomföras! Det är heeelt sjukt. Har man ingen rätt till privatliv nummera? Dessutom strider det mot EU:s lag, så jag förstår inte riktigt hur detta gick till. Men men. Man lär sig nog vid tanken ;/

 
Här inne kommer folk att sitta och lyssna på våra samtal, samt läsa våra mejl.

idag när jag va på jobbet så såg jag något...intressant. Råse, en som jobbar där skulle säga en sak till mig, och trevlig som man är så tittar man henne i ögonen, och upptäcker att hon har en liiiiten pupil och en stoooor pupil, såg ganska coolt ut, men samtidigt lite läskigt när man tittade.


Åker till mamma idag, så måste packa nu ^^


/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback