Totally godisberoende.

Nu har jag bestämt mig för att jag MÅSTE sluta äta godis. Men problemet är, enligt mig, är att jag vill ju äta godis då och då, men enligt många ska man sluta helt och hållet. Det finns kromtabletter som har fått jättebra kritik, men jag gillar verkligen inte att ta piller! Tar det så sällan som möjligt, så det blir nog inget sånt. Vet inte vad jag ska göra. Att tugga tuggummi är ett absolut nono, så inte ens det får jag ta. Sen har jag en godispåse hemma som man ska hålla fingrarna borta ifrån. Det är så svårt! Får helt enkelt hålla mig utomhus de här dagarna. Ska ju bli megafint väder :) Får hoppas det håller i sig.



Ska göra lite korta notiser över mitt godis-stopp.

Dag 1: Har precis börjat så just nu är det lugnt, så fort jag känner något ska jag gå ut :) Eller dricka lite te. Det ska tydligen hjälpa. Ska läsa lite på internet och sen har jag en tidning här hemma där det står hur man blir av med sockerbehovet.

/ sanne andersson

Kommentarer
Postat av: nikuu

Jag tänker aldrig sluta mohaha! candy candy candy! <3

2008-07-21 @ 13:40:49
URL: http://rikuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback