The worlds greatest Nikuu.

Nikuu, du är bara för smart!
 
Det är så här att Nikuu och jag, natur och miljö vänner som vi är, ska göra ett projektarbete om just miljön. Vi har tänkt oss en hemsida eller en bok ( mest troligt ett hemsida eftersom det e svårt att få en bok publiserad ) om miljön och om hur vi påverkar den och blaha blaha. Iaf, så har Nikuu kommit på en jättebra idé! Att vi ska göra t-shirts ( eller nikuu då ) med en miljölogan och sen sälja de och skänka pengarna till en fond! Så jäklar bra idé :) Så antar jag får stå för att ta kontakt med olika kommuner runt om oss och få tag på en fond och allt det dära tråkiga :P Sen ska jag få tag på HD också, göra någon sorts reklam för vår hemsida/bok/t-shirt.
Nikuu - vi kommer få ett MVG ;D

Dagens tanke går absolut till Nikuu, vem annars ;)None







/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilken bra idé, jag harr faktist ingen aning om vad mitt projektarbete ska handla om. Vet inte ens vad som intrsserar mig. Typ inget inom samhäll-sidan i alla fall. Något råd kanske?! =P

2008-07-23 @ 17:15:03
URL: http://lafraise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback