IT'S BACK!!

ALLA MINA BILDER ÄR TILLBAKA! ALLA STOCKHOLMBILDER, FESTBILDER , ALLT!! JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG HOPPAR AV GLÄDJE!

Annars har hela dagen varit fantastiskt bra. Slutade 12.15, och det va sista dagen innan semesten så nu ska jag njuta i två veckor. Hände inte så mkt på jobbet, va ganska lugnt eftersom vi låg före schemat. Waaay over schedule. Tack vare oss "ungdomar" som de säger ^^

Blir kanske själv i natt. Malin ska jobba och jag tror Daniel kör hela natten lång. Så kasnke ska köpa mig en film om det inte visas något bra på tv. Tack vare dumma Bandidos har vi ingenstans att hyra filmer :( Ingen ville hyra hos dem så alla slutade, men vi som inte brydde oss gick dit, och nu har vi ingen, så nu måste vi köpa gamla filmer på storköpet. Eller cdon och de dära. Men det tar ju några dagar innan de kommer. Får se om vi kasnke har någon bra film hemma. Djävul bär prada kanske? Har bara sett den på engelska på en kass bränd cd. Så ja. Kanske. :)

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback