Helsingborgsfestivalen 08 - festen.

Igår var man i helsingborg igen. Fast denna gången var jag där med IdSaCi och Jasse och Perre. Kvällen börjar med Rix Fm festivalen. Vi kom ganska sent så vi hann bara se Arash. Men det var lika kul för det :) Efter det så stack vi till hamnperrongen. Ida och jag hann inte gå in innan en vakt ställde sig mitt i vägen för oss. Och vi kom ju inte in efter som det var 20 årsgräns där. Men dumma vakter tänkte på att det fanns en bakväg så vi kom in iaf :D Men det va så dött där vi vi stack typ direkt. Vi gick till Crombar för där kan man åtminstonde dansa. Och det va ju därför vi åkte :D Där inne mötte vi Malin och Emma. Det va inga på dansgolvet, men det sket vi i ^^ Ganska skönt att ha hela dansgolvet för oss själva. När vi blev för varma så stack vi till tivolit, tog massa foton och snackade med en kille som jobbade backstage på stora scenen. Sen mötte vi Patrik och Marcus. Vi tänkte gå in på The Tivoli men vakterna är lite hårdare där så vi strunta i det. Sen va kvällen i princip slut. Men kul hade vi :)



Ska in dit idag igen. Men ska dock inte dricka något. Det är dyrt och jag måste spara pengar :) Och sen ska jag ju jobba i veckan, så måste sova bra i natt.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback