MVG!

Så glad jag blev när jag fick reda på att jag fick MVG på min novell jag skrev på svenskan! Trodde inte att jag skulle få så bra när jag skrev den lite slarvigt, men jag måste faktiskt erkänna att det blev en riktigt bra novell :) 

Kanske kan få VG i samhälle om jag är lite mer muntlig i klassen ^^ Yeah, like that would happen. Jag vet inte varför jag inte snackar så mkt. Det har bara blivit så. Men, men får försöka göra bättre ifrån mig :)

Snart börjar det vetenskapliga arbetet. Jag är riktigt nervös inför det eftersom det är ett stortarbete som ska innefatta historia, geografi och samhällsvetenskap. HJÄLP! Men det ska nog gå bra. Ämnet är i alla fall KATASROFER, och det är ett mkt intressant ämne, och tack vare Gunilla ska jag nog välja den globala uppvärmningen. Det är en stor katastrof! Dessutom en katastof som alla borde hjälpa till att minska. Men i alla fall. Har ju inte börjat än, kanske kommer upp ett annat bra ämne :)

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: n.n

vf väljer du dt jag ska skriva om :/ buuh vad ska jag skriva om nu...

2008-01-25 @ 09:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback