129 dagar.

Visste ni att det e typ 129 dagar till skolavslutningen, om Pogie räknat rätt förstås. Och då har hon räknat med helger och lov, finns ju ganska många lov i denna årstiden. + att vi ska till sthlm i april och i maj ska vi ha en SPB dag.

Nikuu var inte i skolan idag, lite otur där Nikuu, för vi hade jättekul på alla lektioner vi hade. Engelskan var inställd, och jag snacka med Lena och jag behövde inte gå till psykologin för vi jobbar ju enskilt just nu. Men på samhälle lekte vi en lek. Alla elever hade bildat en koruption. Vi både i tillsammans och fick därför diskutera olika ämnen, som om vi skulle ta med fler medlemar, vad som var för och nakdel med det. Sen hade vi fått en egen karaktär. Själv var jag förskolelärare som var vegitarian, gillade festen som jag slappa städa undan efter... vilket stämmer ganska bra ;) Aaaanyway, det va jättekul. På NK:n så jobbade vi själva. Vi är snart klara med vårt arbet... eller jag e klar, Nikuu och Pogie för fixa sin text ^^ Som jag skrev ;P På idrotten hade vi kick and boxing. Ganske kul. Garva åt Charlott, och när jag väl började kunde jag inte slut ;D Kanske va lite taskigt, men jag kunde inte hjälpa det... Kändes liksom som hon skulle slå mig i huvudet hela tiden.. så klart gjorde hon inte det.. men var nära när jag börjde mig av skratt. HAHA. Förövrigt var det en ganska tuff och jobbigt lektion, men måste vänja med eftersom Malin och jag ska börja på gym ;D Äntligen!!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: n.n

önskade att jag var med på boxningen ...:/
jag tror inte att jag kommer resten av veckan...love u

2008-01-16 @ 16:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback