Bad feeling.

Var sjuk igår... Hade hemskt tråkigt eftersom jag inte kunde göra något. Jag bara låg i min säng och var hungrig heela tiden. Förstod inte va det va med mig, i vanliga fall kan man inte äta någonting alls. Aja...
Idag mådde jag mkt bättre, inte helt bra, men det gick. Skulle ha redovisning på Ps, men vi hann tyvärr inte... (tyvärr och tyvärr, nu hinner man skriva till lite onödiga, men användbara saker. Men måste först och främst tänka på vetenskapligt arbete.

Ja, hur går det nu för mig med det. Faktum är att det går framåt, sakta med säkert. I helgen ska jag rita upp en mind map så att jag kan diskutera med Gunilla sen om hur jag ska lägga upp det o.s.v. Jag hoppas verkligen jag gör rätt, för det e ganska komplicerat. Men det ska väl gå så småningom. Jag har ju kommit igång, så det kan ju bara gå framåt. Jag har dessutom böjat läsa i min bok som Nikuu hittade. Riktigt bra fakta där, men den är ganska  svår läst. Man måste vara väldigt koncentrerad på läsningen. 

Mitt i allt skrivade kom jag på att jag måste börja med svenska uppsatsen, har lite bråttom nu. Hej svejs :)

/ sanne andersson. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback