Sanningen.

Sanningen är att jag har varit hos mamma och därför inte varit speciellt intresserad av att skriva. Sen är också sanningen att jag kom hem igår kväll med inte orkat att skriva något. Orkar inte skriva något nu heller, men känner att jag måste. En annan sanning är att jag har absolut noll julkänslor, då har jag ändå försökt med allt. Julmusik, bakning, julklappsshoppande... Sanningen är att jag inte har lust att fira jul, för sanningen är att jag vill ut och festa med kompisar. Sanningen är att jag har ingenstans att festa. Jag har inga vänner, det är nog sanningen :O

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: nikuu

HAHA , jag har inte tid! Ska fira jul! Vi har äkta julkänsla här!

2008-12-23 @ 20:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback