Ljusparty.

Idag var det ljusparty hemma hos oss. Det var Johanna som höllt i det och Malin var värdinna. Iaf, så alla ljus. ÅÅÅH, vad underbara de va. Och de luktade underbart. Köpte faktiskt 12 ljus, 6 med mandarin/basilika och 6 medpäronchampange. Sen köpte jag två ljuskupor som jag ska ha ljusen i sen. Åh, vad jag längtar till de kommer i januari. De kommer brinna nonstop, HAHA.

Annars har dagen varit ganska seg. Det var näst sista dagen i skolan och jag var tvungen att köpa en bytesjulklapp. Den blev lite dyrare än vad julklappen egentligen skulle kosta men jag hittade inget vettigt, så jag köpte den. Tack vare min Nikuu :) Vad skulle jag gjort utan henne? Vet iaf att skolan skulle varit mkt tråkig utan henne! Puss på dej ^^

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback