'Dan före dopparedan'.

Bara några minuter till det är julafton. Jag borde antagligen ligga i min säng nu, så att tomten kommer - men jag vill inte :) Och som blondinbella skriver, just nu vill man verkligen njuta av varenda minut. Tiden går så fort nu förtiden. När man var liten ( för jag borde ju få säga så nu ) så gick allt nästan plågsamt långsamt. Från den 1 december till den 24 december var som ett helt år. Fruktansvärt. Och då ska vi inte börja med väntan på julklapparna. Och då väntade man ändå bara kanske 12 timmar ungefär. Vi brukade alltid öppna julklapparna vid 6. Då hade man hunnit med nästan allt. Ni vet - mat, prat, fix och ännu mer mat. Nu förtiden är det mera "OJ! Är det redan dags för julklappar?!" Man hinner inte med.
Jag vill iaf önska alla en långsam och trevlig JUL.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cicci - the new santa ;)

Tack. Jag önskar dig en GOD JUL också.



/DIN VÄN!

2008-12-24 @ 01:19:40
Postat av: Ida

GOD JUL VÄNNEN MIN! <3

2008-12-24 @ 10:19:04
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback