Smärta.

Kan säga att gårdagen känns, har svinont i ryggen och nacken. Och sen det att jag inte kan ligga som en normal människa hjälper faktiskt inte. Undrar vad det är med min rygg. Är inte jag lite för ung för sådan här smärta? Borde inte jag vara friskt och stark? Känner mig som en 90 årig gammal tant jue! Borde verkligen börja träna igen. Det blir faktiskt en stor skillnad när man tränar ryggen. Yeah, ska snart börja simma iaf. Någon gång i december när de är klara med simhallen. Längar till otroligt mycket. För ett tag hade jag glömt hur mycket simningen betöd och betyder för mig. Slutade ju simma när pappa dog, kändes inte som jag hade orken kvar då. Och sen flyttade vi till Hyllinge, och det var för långt för att åka till hbg bara för att simma. Men nu känns det iaf som jag kan börja om på nytt, känner att jag har den kraften till att skärpa mig. Ska köpa en månadskort ( eller vad för kort de nu kommer att ha ) så jag verkligen skärper mig. Då måste jag, annars är det ju bortkastade pengar.

Dagens tanke går till simhallen, HAHA.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, alla mår mkt bättre av att träna, men det är ju så svårt att få upp orken. Jag lyckades iaf i torsdags, jag sprang slingan. men den är helt fucked up nu, inte hel längre så man vet knappt vilken väg man ska ta och massa ungdomar kör moped där, så man känner sig helt ivägen. Usch!

2008-08-23 @ 12:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback