Skolstart.

I morgon börjar skolan igen. Det är sista året för oss 90:or. Och några fler så klart. Även Ida och Nikuu m.fl.Det känns helt sjukt. Det känns inte helt förflutet när för första gången satte sin fot på skolan. Jag var 6 år. Nyinflyttad till Ä-holm, och jag grät! Som en stucken gris. HAHA. Jag var väl bara nervös. Första dagen träffade jag Anna, som jag tyckte verkade vara en sådan viktigpetter, men det slutade med att vi blev bästa vänner. Ja, fösta skoldagen var verkligen speciell. Undra hur sista skoldagen kommer att kännas...

Time will tell.

/ sanne andersson.



Kommentarer
Postat av: Cecilia

HAHAH, awh..



Sista dagen i skolan kommer nog vara samma som första. Men tårar av glädje istället för av skräck. :D

2008-08-23 @ 12:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback