Shopping today!

Har längtat hela veckan till denna dagen, eller ja, inte denna dagen specifikt, men jag ska shoppa idag, och har inte gjort det på en evighet känns det som. Finns så mycket jag vill och ska köpa, och sen några andra saker som inte är till mig, men ska ändå kolla på det.
Jag älskar verkligen att shoppa. Man känner en sådan tillfredställelse på något vis. Och sen att lägga in det i sin garderob och se högen med nya kläder växa. Så klart tycker även jag att det finns viktigare saker i ens liv än kläder och stuff, men ibalnd är det skönt att skäma bort sig själv med nya saker. Nya, fräscha saker. Tihi ^^
 
Min mobil är helt cpe, så vill köpa en ny, men hittar ingen perfekt. Har förstås bara tittat i reklam blad och de brukar inte ha så många. Fst ny gör de reklam för en ny sonny ericsson mobil. Det är så fin. Vill ha den, men den har säkert dåligt batteri, sonny ericsson mobiler brukar ha det. Där är nokia bättre. Får se vad jag gör, mobilen är ju trots allt ganska dyr, och jag behöver många nya, dyra saker :P Men det är väl värt det, för min mobil är fucked up!

Jaa. Då har man shoppat idag dårrå. Två par jeans, smink och en underskönt höstjacka som jag älskar! Och sen att ha något fint att titta medan man shoppar är inte helt fel, right C? ^^ Läckerbit.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback