No strength.

Har egentligen inten ork till att skriva, huvudet känns tomt, blankt på något vis. Sitter vid datorn, men har inget att göra. Och många intressanta människor finns det inte online. Inte för jag bryr mig speciellt mycket, som sagt, har ingen ork. Och det kan ju utvecklas till ett problem om min ork inte har kommit tillbaka tills på måndag, då skolan börjar på allvar. Fast det gör den nog, Nikuu är ju åter hemma då. Ska träffa henne för första gången på ett bra tag nu. Längar. Skolan är på sätt och vis inte den samma utan henne.

Dagens tanke går till min egen ork. Vart är du?

/ sanne andersson

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Awwh.. Ryck upp dit! :)

2008-08-24 @ 11:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback