Allow me to laugh.

Har faktiskt varit en riktigt bra dag idag, om inte bäst!

Pogie fyller år idag, så grattis till henne :)
& sen fick jag träffa min hunny ;D Det bästa på hela dagen! Och tack så mycket för de finfina presenterna!!

Och sen när vi väntade på vår nya svenska lärare så tog jag lite bilder med Nikuus feta nya nikon  D200 ;D Nikuu skulle ta bild på Kurre, men gjorde inte det, då sa han "Du tog ingen bild!" och då sa Nikuu "Det går inte" Hela klassen asgarvar ;D Ni som inte var där fattar kanske inte, men kul va det. Sen började lektionen. Som sagt hade vi en ny lärare, och i början så störde jag mej på honom, han klädde sig vedervärdigt och kunde inte säga "kurs" utan sa "kuss", men efter ett tag visade det sig att han var uberrolig ;D Han skämtade och var väldigt lätt att ha att göra med. Som när vi gick igenom lite på tavlan frågade Dafina "stavas inte uppsats med två t?" och då sa han " nää, det tror jag inte, då hade det varit ett rött streck under" HAHA, som vi garva :)

Ja, det va lätt en rolig dag idag, även om ni säkert tror att jag har världens sämsta humor nu x)

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sanne, e du lättroad? :) Det var något nytt.

2008-08-25 @ 22:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback