What a wonderful world.

En sådan vacker låt, att man kan tro på att gott, och absolut inget ont. Men nu har bloggens titelns inget med vad självaste innehållet kommer att handla om, faktiskt, typ, ungefär. Okej, kanske litegrann då! 

Det var djävuls svårt att stiga upp ur sängen i morse, men det gick tillslut... Lagom för att hinna till matten, och måste säga att förutom att jag var tvungen att stiga upp från sängen, så började dagen ovanligt bra! Jag var nämligen 1 p från VG! Ni kanske minns min blogg om matteprovet? Jag trodde det skulle gå väääldigt dåligt, men det gick jättebra! Och nu kanske ni tänker "Vadå? G är ju skitkasst?!"  Men så är inte fallet, eftersom jag hade gjort minst 3 slarvfel, ( HATAR MINUSTECKEN!! ) vilken innebar att jag kunde fått 3 p till, och då hade jag fått VG! Det hade ändå inte påverkat mitt betyg, så jag är mer än nöjd. Riktigt stolt över mig själv. För en gångs skull känner jag att jag KAN klara NP :)

På engelskan diskuterades Stockholm-resan, mest vem vi skulle bo tillsammans med, och ni blir väl inte så värst förvånad över att jag ska sova med Rikuulini! Sen hade vi klassråd... Vi hade mkt att klaga på ^^ Så dagens engelska lektion blev inte särskilt engelsk. Geografin och Samhällslektion var båda väldigt lugna. Historian fixade jag hemma. Och jag har faktiskt jobbat!

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis till matten! :D Vad var det för kapitel`? :P

2008-04-16 @ 08:02:46
URL: http://lafraise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback