Saknad.

Läste mina gamla bloggar på min spacesida, och där blev jag påmind av Crizi. Saknar verkligen den lilla filuren :) Sist jag hörde från henne var i somras. Eller när det nu va, snart ett år sen iaf. Ännyway så hade vi en hel del roliga stunder tillsammans. Som på bussen, påväg hem från festen. Vi sa ju att vi skulle göra om det någon dag! Glömma mobilen på bussen och köpa något äckligt på seveneleven. Jaa.. det var din del iaf, jag skulle mest sitta och gapskratta åt dej ;D Tur att jag fortfarande har min Nikuu <3 Vad skulle jag gjort utan dej?! Vi har snart kännt varandra i 2 hela år. Känns som mkt mkt mkt  längre. Måste säga att du är nog den person som känner mej bäst just nu. Loveu hunnybunny!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: riku

Lovee yoou 2 hunny!!!(L)

2008-04-07 @ 19:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback