Oh happy day!!

Fredag! Behöver jag säga mer? ^^ Ja, det behöver jag. Typ allt har varit mega bra i skolan, förutom att min Nikuu inte mådde så bra så hon gick hem. Men allt annat var toppen. Som på geografin förgyllde Andersflanders verkligen min dag. Han undrade vad jag fick för betyg på vsa. Och när jag sa G, så sa han att jag förtjännade minst ett VG ;D ( han opponerade mitt arbete ). Då blev jag så överlycklig så jag bryr mig inte att jag bara fick ett G :) Menar, nästan alla i klassen fick det. På NK hade vi prov, och det gick oväntat bra! Kunde allt, fast gjorde ett och annat misstag, men WHAT EVER!! Sen slutade jag. Då va klockan 12! Kan man bli annat än glad? Sen är det så underbart väder och ska bli det hela helgen. Och på måndag åker man till Stockholm, och det ska bli jättefint väder så jag kan ha mina undersköna Björn Borg skor! Älskar de lika mkt fast jag har haft de ett tag <33 Vad är det egentligen med tjejer och skor? Hmm.....

Ska snart till K-stad, så bye bye ;D

Förresten, lycka till på banan Ida & Marcus!! Hejar på er!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej!
jag fyller år på måndag, tänkte att vi kunde festa tillsammans nåndag nästa fredag :D Det vore jätteskoj. Hör av dig gumman! / din cicci.

2008-04-18 @ 15:24:46
Postat av: Ida

HejHej!
Tack så mycket! :D Vet du om det ska vara någon sträcka där din mamma bor?..
Ses. Puss

2008-04-18 @ 18:58:20
URL: http://lafraise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback