New Fashion.

Vissa lärare är så omoderna. Det fick jag bevis på idag. Pallar inte säga vad, men jag tyckte det va ganska kul faktiskt. Stackars lilla Wiggen hänger inte med i ungdomars mode ^^ Och då träffar han ändå oss varje dag. Vi lever inte på Linnes tid längre :P Pallar inte förklara mig här heller. Pallar inte ens skriva. Inte så mycket som har hänt idag.

Hade idrott idag iaf, jag tyckte att jag kämpade väldigt bra! I gymet då, så hoppas jag har träningsverk imorgon, ni vet, så att jag känner att jag har tränat. Måste börja lite mer allvarligt här hemma med, men det känns så konstigt... och källaren är så uuuusch.... Dumma Wicket! Dumma Malin som inte torkar upp! Hör du det Malin!!! Dessutom får du inte använda min plattång längre! Du hade över 6 timmar på dig att ta undan den, men det va på exakt samma ställe som i morse! Och du kan INTE skylla på att den var varm! Så det så!  

Brossan fyller år snart.... vad fan ska man köpa?! Mer än spritkorg då :P

/ sanne andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback