Matteprovet.

...gick jättedåligt! Hade pluggat ganska mkt veckan innan provet, men när jag väl satt där försvann allting. Bara *poff*. Borta. Sen hade hon tagit med frågor vi inte ens gått igenom, vilket var lite taskigt. Satt där som ett endaste stort frågetecken på x antal frågor. Men men... tror jag klarade mig ändå... Det som stör mig att jag hade glömt de enklaste frågorna med ^^ Arg jag blev på mig själv. Men sen tänker man "skitsamma, ändå 'bara' matte". Det är dock en försvarsmekanism ( läser man psykologi vet man sånt hära ;D ) så jag bryr mig faktiskt och vill kunna det. Jag tycker det är kul att räkna, när jagförstår och kan. Åt ena sidan kan jag kanske göra det lite bättre på de nationella ( hur nu i helvete det ska gå?!? ). Åt andra sidan så tränar jag inte så mkt på matte, mer på språk, så jag ska ju inte förvänta mig ett VG i matte. Har ändå starka VG:n i både spanska, tecken, och förhoppningsvis i engelska också ( vet inte vad det är med mig i år, inte brytt mig så mkt i engelskan :O, mkt grupparbeten, har ganska svårt för det ) Där MÅSTE jag göra bra i från mig på nationella. I övriga ämnen klarar jag mig riktigt bra, för att vara samhälle. Jättesvårt att få MVG. Måste vara värsta stjärneleven då, och det e jag verkligen inte. Hoppas jag fick bra på mitt vetenskapliga arbete, så jag höjer mitt betyg i hela tre ämnen! Tror faktiskt det ;D Nu ska jag nog göra något vettigt. Har Pyskologiprov i morgon, har har inte pluggat ett smack! Fast det e bara ett test, så det e väl inte jättesvårt.. har ju MVG i alla uppgifter jag gjort där, förutom tal, för det suger jag på, men de flesta lärare tycker att jag blivit bättre faktiskt ;D Fick bra cred på teatern i måndags, fast jag bara hade två repliker. Fick VG för de två! Som helhet fick vi dock MVG!! Mycket tack vare Hanna ;) Nej, nu MÅSTE jag verkligen GÅ!

/ sanne andersson

Kommentarer
Postat av: julia

usch, sådär blev det på mitt senaste matteprov också! Men jag fick ett svagt VG iallafall, men inget MVG :/ Skolan är jobbig med alla betyg hit och dit.. aja, ha en bra kväll! :)

2008-04-08 @ 18:51:38
URL: http://juliakrull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback