Hbg.

Va hos tandläkaren i helsingborg idag, vilket innebär att jag va tvungen att gå upp kl 6 ( ska inte klaga, vet att vissa folk har det värre) Sen satt jag på tåget 07:55. Väl hos tandläkaren gicvk allt snabbt, in och ut ungefär. Behöver inte ha natt tandställning längre och jag borstar tydligen tänderna  jättebra ;) Tur det, men tanke på hur länge jag borstar ;P Men det behöver ju inte ni veta. HAHA. Fick vänta ett tag på att tåget skulle gå, så jag gick in på pressbyrån och köpte en lätt korsordstidning som jag ska ha till Stockholmsresan som börjar närma sig. Fick ändå vänta på tåget i 30 min med massa skumma människor.

Skolan va helt okej, lite lång med. Och Nikuu, "den" skrämdes säkert av din snygghet, och vågade sig därför inte fram ;)

Nu ska jag kolla på So you think you can dance? ;D Let the games begin!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: noriko nakashiwa

haha!tror inte att "den" skojade med mig men det är kanske jag som inte var där? xD

2008-04-10 @ 20:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback