Baby sittin'.

Hemsk dag i skolan idag. Eller, den började helt okej, sen förstörde Mats den! DUMMA MATS! Vissa lärare är verkligen snåla med sina betyg. Med tanke på att jag aldrig skrivit ett vetenskapligtarbete, så var det rent ut sagt skitbra det jag gjorde! Fick jättebra kritik av allt, så får jag bara ett fucking G?!?!! Själv tycker jag att jag kunde få ett VG, trots att jag gjort lite småfel!! Hmm, när jag tänker efter kanske det beror på opponeringen, han sa ju faktiskt "i det stora hela". Hoppas det, och att jag fick VG på själva skrivandet. Jaja, ska inte tänka på det mer. Ska göra som Tyra Banks, om någon såg på Top Model i går.
 
Sitter iaf barnvakt till min bästa systerdotter Jasse just  nu. Hon har precist somnat, trots min höga musik. Daughtry (a) Fin eller vadå? ;D Han gör mig glad, och hans låtar. Syrran är dock nog det största fan:et. Anyway, helt ensam hemma som ni kasnke förstod... så ska laga något gott till mig själv och sen ska jag bada Jasse, så hon blir ren efter sitt lilla matkrig ^^ Så söt när hon äter! Och liiiiiite äcklig faktiskt, men det beror ju maten hon får. Usch!

image13

Dregel, dregel ;P

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

HejHej!
Vad gjorde Tyra Banks? Jag missade avsnittet.

Det är störigt när lärare bedömer så. /:

Jaja bättre lycka nästa gång.

2008-04-17 @ 18:22:15
URL: http://lafraise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback