What a crazy day.

Syrran och jag har kommit på varför det finns olika religioner ^^, Gud vill att vi ska utplåna oss själva. Så måste det ju vara? Eller? Jag menar när det blir för många vargar och björnar så utplånar vi ju dem. Låter inte lika "kul" nu som när vi kom på det. Kanske vi tyckte det va kul för vi är lite deprimerade. Ni anar inte hur vi blir på vintern. Nästan så man blir lite rädd för oss. Men sen när vi kom hem satt vi och garva åt en massa skämt ^^

Hur ser man att en bil kommer från kina?
Det är en rishög

Vad gör man med en trött gris?
Man skickar den till england så blir den "pig"

Säg på engelska: Isak min bror

Massa såna skämt, jag börja gråta så mycket jag skratta. Liite pinsamt, Daniel tänkte nog skicka in oss till 54:an ^^ HAHAHA. Nu är jag glad igen iaf (: I morgon får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback