Spanish, not ma thang.

Uuusch så dåligt det gick på spanskaprovet. Han tog typ allt jag inte hade tränat på. Jag stör mig fortfarande på att jag inte kan komma på vad "du vet" är på spanska. Jag vet ju vad "jag vet" heter, men inte "du vet", megastörigt. Vet att det är olika iaf. Well, well. Får göra bättre nästa gång.

Yeah, i morgon är det onsdag, och det betyder att man snart ska fira Nikuu ;D Sån söt present hon ska få, men oanvändbar egentligen, men det är väl tanken som räknas, right? Och det blir jättekul om Cicci kan hänga med! Saknar henne jättemycket :) Och fy på henne som paddlade utan mej ;O Haha, vi är typ bästaste på det! Men det va ju med hennes klass... Kanske lite udda om jag kom där ;P Va iaf sjukt kul sist vi paddla. Kommer nog aldrig glömma den dagen. Vi har nog aldrig varit så äcklade i hela våran liv ^^


Friends forever, stays forever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback