I don't mind anymore.

Denna helgen har varit ganska lugn och skön. I fredes va Malin, Daneil och jag på väla och kollade på lite kläder. Köpte en jättefin tunika :) Ska nog ha den på Nikuus födelsedagsfest, om det blir någon. På lördagen tog jag den mest lungt plugga och sånt dära. Har ju prov i spanskan på tisdag. Måste sitta hela dagen med det i morgon. But, i'm pretty good ;) 

I dag va Malin, Emelie och jag på familia, Ikea och rusta. Köpte inget spec, bara ny mascara och 2 läppglans. Jättebra va de, och billiga ;D Bara 50 spänn, tror jag, kollade inte på priset. Blir ju så när man är rik like me ^^ Eller inte. Man sparar ju till ny dator så kan inte använda alla pengar.

Jag ska slå Nikuu imorn, mohahah ;D

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback