A regular day.

Som sagt, en helt vanlig dag. Man vaknar, göra det som man brukar göra, drar till skolan, lyssna, skriva, plugga. Sen hem, käka, sitta vid datorn/tv:n, plugga och sen sova.  Måndag-fredag.

Varför kan inte dagarna vara helt olika varandra, i alla fall ibland? Annars så tröttnar man på livet ju!

I alla fall, den 28/9 ska vi fira Nikuu, som fyller 18 den 2/10. Ska bli kul, inte en helt likadan dag som alla andra dagar. Så nu i helgen måste jag köpa något riktigt fint till henne. Jag vet inte exakt vad men jag har en aning. I hope she will like it! Önskar jag kunde baka en tårta till henne, men det är inte riktigt min grej så hon får göra en själv ^^ Hon är ju duktig på sånt! Anyway, grattis i förskott, igen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback