We are family.

Just nu sitter jag med min lilla speciella familj bestående av Malin med magen och Daniel med benet. Det e inte speciellt ofta vi sitter så här allihop, vi brukar vara ganska splittrade... men nu när Daniel skaffat laptop och datorn där uppe ej får startas kan jag ju sitta här med dem och titta på House. Det programet är jätteintressant och det enda sjukhusprogram jag kan titta på utan att må illa.

Imorgon är det så klart skoja med girlsen. Alltid lika skoj... på rasterna. Men så MÅSTE man ju på lektionerna med. Men det kan också vara ganska kul.. beror ju på viken lektion man har och vi´lken lärare man har.

Har ju inte skrivit på länge... Men har inte pallat med den sega datorn. Man måste slå till den för att den omte ska låta så jälva mkt och det får jag ju inte, enligt Robban, men han har ju alltid rätt så ja ^^ Då skiter jag hellre i det.

Träffade min kisse i lördags. GOSH vad han e söt (A) Har t.o.m bilder på honom nu men kan ej lägga in de eftersom datorn.. ja ni vet, den funkar inte riktigt som den ska. Jaa träffa ju mamma och alla andra med så klart. Också jättekul. Ska dit på höstlovet, efter jag jobbat några dagar. Sen ska jag njuta av mammas goda mat ;D

Nu har jag inte mer att skriva, bye NIKUU ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback