Shopping.

Igår var äntligen jag och nikuu på väla och shoppade :) Alltid lika trevligt med dej! Du har ändrat min smak jättemkt. Du hittar kläder jag ALDRIG ens hade tittat på, och ändå är de jättesöta! Ibland är de kanske mer din stil, men ändå. Och den sida du gav mig idag fanns det såååå söta kläder på! Men pallar inte beställa, kan ju inte heller /;
Iaf, igår så gick på väla och så klart hitta man lite fina kläder! Hitta ett linne, en stickad tröja och en vanlig t-shirt. Ganska vanliga, inget speciellt med de faktiskt. Skulle egentligen bara köpa en stickad tröja, men så hittade jag de och de va sååå söta ;D  Och idag när jag va med Pogie på sko rönne för hon skulle köpa skor hittade jag inneskor, soo cute ;D så jag va bara tvungen att köpa de och de kostade bara 149 kr så det va inte så farligt. Jag harf in te använt mitt studiebidrag från september, så jag tyckte jag förtjänade det ;D Och nu så måste jag spara pengar till julklappar, och sen pengar till julrean som jag säkert ska gå med nikuu ;D Får bli våran tradition ^^Eller vad tycker du?

Va så glad när jag shoppade! Hade inte gjort det på skitlänge, senaste va i augusti liksom! Ganska lång tid. Och shoppa med Nikuu gör man ju inte varje dag ;D Alltid lika kul det! Hoppas du följer med till Ullared i december fast de inte har din storlek!!! Annars blir jag helt ensam... Iaf om jag ska köpa presenter till de andra där, så billigt ju ^^   AAAAAAANYWAY, måste nanna nu, tidigt, jag vet, men fatta trött jag är?!?!?! Förstår inte hur, men jag är det iaf. God natt, god natt :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback