Sanne miss her hunny.

Det va jättetomt i skolan utan dig Nikuu! När jag kom till skolan börja jag leta efter dig, utan att tänka på att du va i dumma sthlm. Och det gjorde jag faktiskt :P Men vi ses ju snart igen :) Så länge får jag hänga med de andra.

Skratta jättemycket idag med ;D HAHA. Jag fattar inte helt plötsligt skratta jag åt allt ^^ Som på tecken idag, vi gjorde tecken då, a-ö, en lek då så ska man komma ihåg va de andra säger. Så alla va helt sjuk trötta så vi glömde jättefort i slutet. Lizette va jätterolig för när hon kom på va orden hon skulle teckna gjorde hon sån rolig min, typ " men DAAAH" x)

Jaha, då blir det Mjönäs lördag söndag och hälsa på mamma och alla andra, trevligt :) Att slippa syrran, HAHA. Allvaligt då, ska bli hur skönt som helt. Sen ska ju Malin och Daniel förlova sig nu i helgen, så när jag kommer hem kommer väl Malin ha en ring på fingret skulle jag tro :) Så gulligt!


Pussilipuss ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback