Plans.

Snart är det lov och då har jag gaanska mycket planerat. I morgon, inte för att det har med lovet att göra men iaf, så ska jag till stan med Nikuu, som INTE kom till skolan idag /; Men då kan jag förhoppningsvis köpa något nytt och fint ;D Hoppas jag hittar en billig fin vinter jacka ;D  Aaaaaaanyway, så måndag till torsdag ska jag antagligen jobba, men det e ganska säkert, jag får ju ALLTID jobbet ;) Mohahaa. Sen på torsdag åker jag nog direkt till Mjönäs och stannar där resten av veckan, sen back to school ;O Så det blir inte så mkt pluggande som jag hade tänkt mig... Men det går nog :)  Denna helgen bli nog gaanska mycket pluggande. Well well.

Kommentarer
Postat av: Hanna

lov är härligt (y) ^^

2007-10-24 @ 20:13:11
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback