Happy B-day baby.

Äntligen har Nikuu fyllt 18! Hon har tjatat på det hela året! Men jag kan förstå henne :) Inte helt fel att fylla 18, kan jag tänka mig, fyller ju inte år förrens i februari. Så nu är min lilla flicka en stooor flicka ;D Och i morgon ska du få min finfina present, som är omslaget.. öhh, lite konstigt. Va ganska svårt faktiskt ;P Inte ens Malin fixa det.

Men fattar fortfarande inte varför du va sur på mig. Blev lite ledsen där faktiskt!  :( Jag som alltid är så snäll mot dig(a)


Hoppas du har haft en underbar födelsedag älskling <33

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en bra kväll! ;D
Kolla in bilderna & videon på min kompis hundvalp i min blogg! Komentera gärna! ^^

2007-10-02 @ 19:39:07
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback