Ett gott skratt förlänger livet!

Och om det är så, kommer jag nog att leva väldigt länge! I måndags så skrattade Pogie och jag åt en sak på samhälle, och det var egentligen en sådan där otroligt löjlig sak som vanligtvis inte är roligt. Men vi höll i alla fall på att skriva en text, men det kändes som vi skrev samma sak hela tiden, ni vet "på grund av, därför att, flydde till " o.s.v. så vi tänkte använda oss av det där synonym programmet på words. Vi skulle komma på en synonym till "uppstod" och då kom det "steg upp från de döda" och vi kunde bara inte sluta garva! Jag skratta så mycket att jag fick tårar i ögonen. Så kom läraren fram och fråga vad det va som va så himla roligt, och det gjorde ju saken MYCKET värre! Jag menar, läs meningen: Den auktoritära regimen gjorde att det var krig i landet som på gick 1991-1995 och det var också då de flesta flyktingströmmarna steg upp från de döda. *GARVAR* Men ja, sen fick vi skärpa oss och fortsätta skriva.

Idag va det nästan likadant, fast inte så väldans farligt. Men på praktiskt psykologin så skulle vi säga något till de vi jobbade med, med hjälp av gesten, miner och kroppshållning. Alltt i sig va ganska kul, Hannas "tumme upp" och Nikuu's miner. Sen när det va min tur så märkte jag hur Nikuu gjorde miner åt mig (utan att tänka på det då) och då höll jag på, "nu säger Nikuu att hon tycker jag är dum i huvudet, och nu vill hon inte lyssna på mig mer, nu fattar Nikuu ingenting" och annat sånt kul. Kanske inte så kul när jag berättar så här, men vi tre garva som fan ;D Och helt plötsligt känns det faktiskt okej att leva :)


Hittar du något fel nu NIKUU?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback