Just so you know.

.. så skolkade jag inte från matten idag, jag satt med engelskan och glömde bort tiden. Kom på 13:15, så 5 min efter det att vi börjat, känns lite sugit men ja :P Så palla jag inte sticka dit, va inte lönt. Ändå sista lektionen och jag tror inte vi hade genom gång, bara lite kort isf.

Idag ska jag plugga riktigt mycket ;D Precist som igår, satt hela dagen med historian. Har ju värsta jobbiga uppsatsen... Men antingen det eller prov. Ungefär lika svårt. Sen ska jag göra tecken också, mycket viktigt... blir den ej färdig i tid får man IG! :O Aja, måste sätta igång nu, XOXO.

Kommentarer
Postat av: n.n

hatar skolan! skit mkt att göra nu vafaen.....
vi har fått en ny uppgift i eng >_

2007-11-28 @ 19:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback